Ont i handen jah!

Hej,

 
 
Jag han jue medela att det inte går så fort för mig att skriva detta för att jag har tyvarr skadat handen min:P
 
Farligt att gå på kick-och thaiboxning:P
Jag gjorde illa handleden lite mycket så jag stack till Akuten för att kolla upp det idag och då fick jag gå till röntgen-.- Jätteläskigt:(
De tog iaf jättemånga bilder och sen fick jag vänta på att de skulle kolla om det var ngt fel på handleden...tog hur lång tid som helst kändes det som iaf.
Sen fick jag sittta i ett rum där det fanns gips grejer och blev rädd för att jag skulle få gipsad hand men icke så nicke:)
Det var bara konstig skada som bara behöver att bandage som stöd typ, men jag kan inte skriva med en penna typ, det gör sjukt ont.
Det var jue jättekul när man skulle skriva prov i morse:P 
 
Efter sjukhus besöket träffade jag gullpojken min:D
Och två av hans klasskompisar:P
De var rätt så roliga faktiskt men de mobbade Peter:(
 
Så jag hängde med dem tbx till skolan och fick vänta på att de skulle sluta...jag fick vänta i hela 20 minuter!!
Men det var värt de för att få träffa han i en halvtimme till inna jag åkte hem med 16.10 bussen:P
 
När jag kom hem tog jag mig en glass och typ halvsov i soffan fram till nu. 
 
Nu är det mat som väntar på bordet så jag ska ta och chila iväg:D
 
Pusspuss♥
 
 
Gammal bild men jag älskar den:D

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0