Lektioner med EE12

Heej,
 
Jag tänkte lägga upp lite bilder från en datatekniks lektion som jag hade för ett tag sen med halva min klass(EE12), eftersom att vi på el kurserna är uppdelade i två grupper:P
 
 
Jag var faktiskt den enda som antecknade på den lektionen:P
Kändes lite mobbat:( Men jag får leva med det för det är jue oftast bara jag som antecknar på de flesta lektionerna.
 
Sen så var det så att jag har lite tråkigt på lektionerna ibland så det är så att jag ritar på alla då:P
Så här har ni en bild ett av mina konstverk:P
 
 
 
Vackert va??
 
Jag har även fått göra en smile på min datatekniks lärare Bosse och även på Jimmy men dem hade jag ingen bild på datorn på, tror de är kvar på mobilen:P
 
 
Här har vi den bästa av de 3 bilder jag tog på pojkarna:P
Från vänster så har vi Max, Jimmy, Pontus och sedan Henrik(Pingu) :)
Så det är dessa pojkar jag brukar umgås med på rasterna och lektionerna, de är jätteroliga och faktiskt smarta många gånger:P
Det är även de här fyra jag jobbar med på Väggemn på Walters letioner, (Elektromekaniken),Jag tycker det är jätteroligt utom att jag blir lite mobbad in´bland med det är bara kul:P
Men vi har faktiskt jättebra sammarbete tycker jag iaf, jag har inte en anning om vad de tycker.
 
-Ni får döda mig lite grann när ni ser den här bilden om ni har lust, men slå mig inte för hårt bara:P♥
 
En bild på Jimmy och Max när de jobbar på väggen:)
 
 
Inte världens kvalité på mina mobilbilder:P
 
Sen så höll jag nu på att glömma en bild, här kommer då en bild på Pontus byxor efter att jag hade ritat på dem med en gipsskive bit:P
 
DEt blev faktiskt riktigt fint^^
 
Imorron har jag sovmorron oxå fram till lunch för jag ska inte ha ngn energiteknik för att jag gjorde provet förra veckan och vissa har inte gjort de än så de ska plugga till det då:P
Sen så ska jag inte vara med på Idrotten för att jag har skadat ryggen rätt ordentligt nu så jag har riktigt ont i den, för en kota på mitten av ryggraden har flyttat sig ut lite så den är sne kan man säga.
Ska kolla med Magda(Min morbrors fru) om hon kan fixa det, hon brukar fixa mammas rygg när den inte är ruíktigt okey. :P
 
Så då kan jag sova rätt så länge imorron, HÄRLIGT!
Har en lektion på 80 min bara, och då ska vi sitta i datasalen men jag vet inte än vad vi ska göra, men vad kan man göra på datorerna under en samhällslektion?
Får se hur det blir med det:P
Sen är det ett möte kl 16.00 som väntar.
 
Låter som en rätt chill dag ändå:P
 
Pusspuss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0