Kindness!

Hei,
 
Fick veta för ett tag sen att jag själv ska hålla i tjejträningen imorron, men jag får väl ta det lugnt p.g.a ryggen:P
Men det ska nog gå riktigt bra:D
 
Jag kollade runt lite på facebook för ett tag sen och hitta ett videoklipp på vissa saker som övervakningskameror lyckas fånga, vissa grejer är ju riktigt gulliga♥
 
 
 
Men nu så letar jag efter musik att lyssna på och det går ju inte så himla bra:( 
TIPS???!
 
Kom även nu på hur jag saknar beestizarna mina!
Evelina och Rebecka!
Jag saknar tiden då vi gick i samma klass och träffades varje dag hela tiden, varje rast och på lektionerna.
Vi var alltid med varandra
Älskar Er mina galna Beeestizar! 
 
 
 
 
 
 
Hoppas vi kan hitta på ngt alla tre snart igen!
Vi måste hitta på ngt efter jul så jag kan ge er era julklappar!
Söötizarna mina! 
 
Nu ska jag ta och rensa bland mina bilder på datorn!
Kommer tbx sen och skriver ett kort inlägg innan jag går och lägger mig:P
 
Pusspuss♥
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: evelinau

Jag saknar eeeeeeer <3<3<3<3<3

2012-11-30 @ 07:46:40
URL: http://laoop.tk

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0