Hemma

Helloy,
 
Ska kolla nu om internet funkar nu under ett inlägg:P
 
Jag är iaf hemma nu efter en lång dag med skolan och möten, men det var ju som en vanlig dag i min vardag.
Sitter nu och lyssnar på en massa musik som man lyssnade på för mkt länge sedan, fattar inte att man kommer ihåg vad de heter ens:P
Iaf det är jätteroligt att komma på alla minnen man har med de låtarna men hittar på.
Sen har man jue hittat vissa låtar som minnena inte är så roliga.
Men jag lever ändå och tycker att låtarna fortfarande är bra:)
 
Matteprov imorron, men jag ska få göra A bokens prov för han har inte tagit fram ett B prov för mig.
Så det blir väl lite enklare har jag en känsla av :P 
Ska föröka plugga lite iaf...men har ingen ork för det alls.
 
Sen så måste jag skicka lite grejer till syster som ska ha lite grejer av sim PT (mig) Ska skicka träningspasset vi ska köra nästa vecka. Så jävla härligt att ha ngn att pusha så att man själv även orkar att träna.
Ska även köra en dubbelpass träning imorron, HÄRLIGT!
Underbart att köra hårt med mig själv, blir så motiverad av att träna och det får mig att orka med allt.
Att släppa ut alla sina agritioner på säcken eller ngn man sparrar med är så jävla härligt. Att bara få ut ilskan man burit på hela dagen. 
 
 
Bild från i våras tror jah, när vi var på kampsporten med skolan, det var så sjukt roligt de:)
 
Ska nu ta och fixa det som står på "att göra" listan för kvällen:P
 
Pusspuss♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0