Hälsohuset!

Hi,
 
Just nu sitter jag vid systers dator i hälsohuset.
Har precis haft ett möte och sitter nu och väntar tills nästa ska börja vid 6 tiden:P
 
Jag har inte bloggat på ett tag p.g.a att mitt internet hemma har krånglat en massa, men får hoppas att det fixar sig så jag kan blogga lite mera.:)
Hoppas på att det är okey till imorron så att jkag kan komma igång igen, för nu när jag äntligen fått upp bloggnings lusten är det fel på saker, blir så trött på allt ibland.:(
 
Jag har iaf haft en underbar helg hos ♥Pojken♥, var helt underbart att få vara med han hela helgen att få vakna upp brevid honom två mornar irad.♥ Finns inget bättre än att vakna upp brevid den man älskar♥
 
I Fredags var även Jag♥Peter♥ Evelina♥ Rebecka♥Oscar på bio, den sista Twilight filmen, vär helt underbart att träffa Evelina oxå var så länge sen, vi måste nog ta oss tid att träffa varandra oftare.♥
Men iaf så var filmen jättebra men inte riktigt vad jag hade förväntat mig, men den dög ändå:P
Var lite roligt att åka hiss överallt p.g.a att Oscar hoppade runt på kryckor efter en operation på knät.
Men idag verkade han okey utan sina kryckor. :)
 
Nu ska jag ta och fixa lite innan mötet som börjar snart..
 
Pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0