Fredag

Hello, 
 
Jag började min dag med att vara sjukt trött, låter riktigt bra de:P
Men så fick jag bandagera om min handled och sedan fixa mig för denna skoldag.
 
Första lektionen hade vi Elektomekanik och eftersom vi håller på att med väggen, med andra ord borrar och skruvar, så kunde jue inte jag göra så mkt:(
Efter det hade vi svenka då jag redovisade muntligt om Winston Churchill:P 
 
Med andra ord denna gubben. 
 
 
Och det gick väl helt okey:)
 
Sen var det Engelska på schemat och där satt jag, Pontus och Henrik och höll på att bara förklara en massa ord för varandra på engelska hela lektionen:P 
Till lunch var det kebab gryta, vilket jag inte åt av eftersom jag hatar kebab! 
 
Och på rasten då så träffade man Eckliz och Peter:D♥♥
Förlåt Rebecka att Jag & Peter dissade dig:( ♥♥
 
Peter följde med inpå el ett tag och där sa Walter åt han att vara snäll mot mig för annars skulle han få med honom och göra! Så grymma lärare jag har! :D♥
Det är bara grymt bra på elprogrammet kan jag ju bara säga:P
Och det ska jag försöka få en massa att förstå imorron på öppet hus imorron där jag ska vara med, måste kliva upp tidigt på en lördag:P
Men det är värt de tycker jag, eftersom jag är en av få tjejer på el så tycker jag att man kan visa upp sig lite:P 
Så att det kanske kommer lite fler tjejer dit.
 
Nu ska jag ta och forsätta med att lyssna på musik och kolla runt på FACEBOOK:P
 
Kramkram♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0