Äntilgen!

Heej,
 
Igår åkte jag och Saga till Uppsala för att möta upp Anki som vi gick runt på stan lite med:) Mkt trevlig att få gå runt där och prata en massa strunt:P♥
 
Vi gick även in på Budo Fitness och köpte skydd m.m till Thaiboxningen så jag kan börja träna lite med de avanserade:D
Så vi fixa de och jag blev riktigt nöjd med inköpen!
Så jag är riktigt glad över att äntilgen ha egna hanskar och skydd:D
 
Tandskydd
 
 
Benskydd
 
 
Handskar
 
 
Och slutligen lindor
 
 
Så nu är det bara att ta en massa rundor med säcken och på mina kamrater på boxningen:P
 
Efter en runda på stan åkte vi till Almunge och handlade och hämtade pizza innan vi åkte hem till henne och alla urgulliga hundar...har tyvärr inga bilder på de sötnosarna♥
Vi hade det jätteroligt, tittade på tv och spelade alfapet:P
 
Sen när vi vaknade på morgonen gick jag och Saga utt för att leta upp Anki som var ute på gården med hundarna, men vi gick snabbt in när vi hittade henne för att äta frukost och byta till lite bättre ute kläder.
 
Efter frukosten gick vi ut på en lång välgörande promenad med hundarna ute på åkrarna, mycket mysigt med hundrana runt en hela tiden:D♥
 
OCh runt halv fyra tiden tog jag och Saga bussen till Uppsala för att sedan ta tåget till tierp och sen buss hem:P
mamma hämtade oss i Skärplinge runt 7 tiden och sen åkte vi hem, men vi hade jue två gäster på besök.♥
 
Dels födelsedags barnet Amanda storasyrran hennes, Ida:)♥
Saga och Amanda höll på med Idas dator och jag och Ida tittade på The day after tomorrow tills deras taxibuss kom och hämtade dem.
 
Nu ligger jag och slöar i sängen och funderar på om det är dags för att gå och lägga sig tro:P
Kanske det!
 
 
 
Och med det säger jag Godnatt♥♥

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0