Väldigt bad update! So sorry!

Hellu!

har varit jättedålig på att uppdatera sen jag drog till Göttebörg!
Förlåt för det:(

Men iallafall jag hade det jätteroligt i Göteborg med alla i klassen....var helt fantastiskt!
Vi var på liseberg och laserdom bl.a!
Jag vann av tjejerna på laserdom och kom trea av alla i klassen! Hihih!
Jag äger!


Så fina klassen, svettiga och trötta efterlaserdom! :P
Hihi! efter laserdom stack vi tbx till skolan som vi bodde på och sedan tog vi buss och spårvagn till universeumet!
DEt var sjukt häftigt vissa grejer t.ex en sågfisk från undersidan!


Fult:P


Lite andra fiskar och saker!

Lite fiskar


Otroligt fina maneter*

Så söt! ingen i klassen kunde fatta att jag tyckte att spindlar var söta! :P


Röda fåglar!


Jätteful fake dinosaurie!

Nog med bilder från universeumet!
Nu kommer en massa bilder på nga av de underbara människorna som var med!


Otroligt fina Rebecka! ♥

Och våra otroligt gulliga pojkvänner!
Max(Rebeckas) Christoffer(Min) ♥♥♥

Så roligt vi hade vi fyra på liseberg och universeumet!


Ännu en gång Rebecka!

Och finfina jag! :D

Gossedjuret Christoffer vann åt mig! Så gullig! ♥♥♥

På kvällen efter liseberg(Lördagen)Stack jag och Rebecka på disco!
Men pöjka vårna våra ville int hänga med så vi fick gå själva dit själva för att dansa men det sluta med att jag och Rebecka stog i ett hörn typ och dansa, för att en jävla massa människor tafsa på en...inte så roligt när man har en kille!

Men vi hade det roligt ändå, vi fick jue dansa iallafall! :D

Nu till mina köp i Göttebörg!


Marinblå shorts och vitt skärp från H&M! Me like...rebecka köpte lika fast ljus rosa!

Kjol från H&M Troligt vis till skolavslutningen med en vit tubtop!


Har inte en anning hur det stavas med jag tror det stavas Beadue eller ngt liknande, men iallafall en vit sådan från Gina!

Sen så köpte jag nga andra grejer som jag ite har bild på..typ mängder av godis!
Hihi! :D

Kanske skriver ngt annat inlägg om klassresan när jag har lust om nga dagar kanske iannan dess kommer jag skriva om andra gjejer som har hänt under tiden jag varit borta från bloggen! :)

Pusspuss! ♥♥♥




Kommentarer
Postat av: evelanian

ska du börja säga Christoffer nu oxå? Låter så skumt :o Haha.

2012-05-29 @ 17:41:22
URL: http://laoop.tk

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0