Trött & Hungrig

Hellu!

Är hemma nu efter en väldigt lång dag som börjader kl o5.oo i morse. :P
Har då varit i Uppsala och uträtat en del ärenden hela dagen vilket resulterade med en Riktigt trött Ronja!
Höll på att somna på vägen hem och på vägen dit dessutom..och inte nog med det så var det trångt på tåget imorse... efter Skyttorp var det helt fullt, så alla andra fick ¨stå, men själv så fick man sitta:P

Utom att jag är väldigt trött så mår jag bra är bara lite hungrig! Har redan ätit men är fortfarande lite hungrig:(
Magen är inte tyst en sekund så jag ska vär ta mig till min väska  för att hämta en riskaka och fylla på med!
Förhoppningsvis blir jag mättare.
Efter det så blir det nog en liten middags lur innan jag gör ngt annat...måste plugga till provet imorron!
Har nationellt i matte...inte så taggad för det men jag hoppas att det går bra ändå.





Bara att ta fram pluggbrillorna senare och bara börja! :)

Pusspuss! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0