Stan och morsdag!

Hejj,

Idag är det morsdag så grattiz alla mammor där ute speciellt min mamma! ♥ Love U mammsen! ♥

Men idag såp stack jag och Saga till Gävla och shopa lite!
Hade bara 600kr tsm så det blev inte så mycket! Memn jag är ändå nöjd med det jag har köpt!



Vit tubtopp från Gina!


Gick int att få bilden åt rätt håll!
Men iallafall Ett linne från H&M!
Älskar det redan!
Såg det i göteborg och jag ville köpa det men hade int råd då:( Men nu är det mitt:D

Sen så köpte jag nagelacksborttagning, en almenacka, paddar, och två kökshandukar till morsdag present som mamma blev glad över Vit och rosa randiga från åhlens! :)

Dagens outfit!



Linne: Från Elin men köpt på Bikbok.
Shorts: H&M
Skärp: H&M
Men jag hade även en beige och vit skorta till detta som jag inte har bild på men den är köpt på H&M.

Troligtvis morgondagens outfit!



Kunde inte heller få denna bild åt rätt håll..Data ***!

Linne: H&M
Shorts: H&M
Skärp(syns int..men samma som idag): H&M
Skor: Din sko

Ska väl ha ngt lång halsband till men det bestäms imorron de!


Nu ska jag ta och duscha innan jag somnar framför datorn!

Pusspuss♥♥♥

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0