Naturbilder med Systemkameran!

Hellu,

sitter en glad chey här framför datorn och skriver!
För att systemkameran har äntligen blivit min!
Så nu kan jag forsätta med att ta en massa naturbilde och annat som jag gjorde i höstas!
Love my life for the moment!

Så nu kommer nga bilder som är från igår och idag! När jag var och fota i naturen!





Tycker att bilderna blev rätt så bra jah!

Jag var även och kolla på konfirmation igår!
De sjöng jättefint! :D



Lekte papparatzi efter men de bilderna lägger jag upp ngn annan gång när jag har ork!

Pusspuss!♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Elin

NEJ MEN OJ!

DÄr är ju jag :o

2012-05-27 @ 23:00:57
URL: http://eliskadig.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0