Glass på franska lektionen...helt rätt!

Hej!

Idag har det varit rätt chill i skolan.
Började med att titta på film som handlade om en massa djur som levde på antaktis och nordpolen. Med andra ord typ pingviner och isbjörnar. :P
De var jättegulliga djur med iallafall...I love cute anilmals! ♥♥♥

Sen var det musik och jag gjorde typ..inget! Är lite slö jah. :P

Efter en rätt så tråkig music lektion var det franska då Ellionor(Fröken) överraskade oss med en massa glass...det var juu så att det var vår sista franska lektion:D
FRIII! Jag gillar int franska så mkt faktiskt, men glassen var jättegod med chokladsås och kex!
Mummisgt!
Och så tittade vi på en film som handlade om edit piafs uppväxt. (En väldigt känd sångare från franskrike...som är död) Vi han tyvärr bara titta på halva innan det var lunch, pastasallad med kycklig. Oxå mummsigt!

Spelade upp för min musiklärare på lunchen och fick reda på att jag hade ett VG i musik...sjukt glad över det. :D♥

Sen var det SO då vi tittade på en film till, bara film tittande idag:P Hihi..chill!
Den handlade om kalla kriget, inte så roligt att titta på i en timme.

När Rebecka, Evelina och resten av alla syslöjdare sluta fick vi träslöjdare vara kvar för att ha träslöjd...sista lektionen i träslöjd var det. Tråkigt:(
Men jag öveerlever nog faktiskt.

Fick en glad nyhet idag oxå som jag faktiskt vill hålla för mig själv mem jag vill att ni ska veta att jag är en glad chey idag!
Den är lite för privat! :P ♥



Gillar bilden..hittade den idag på datorn, att jag inte har lagt märke till den förr:P

Pusspuss!♥

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0