Fredags!

Hellu,

Blir många inlägg på rad nu men då har ni ngt att göra ett tag!


I fredags hämtade jag min kanin men jag tog även årets första dopp med Rebecka, Max och Christoffer!
Hade det jättetrevligt..fick skjus av de på mopparna till badet, känner mig lite mobbad var den ända som inte har moppe:(
Men jag överlever tror jag, Christoffer får köra mig!

Sen efter badandet stack vi till mig och kollade på de nyfödda kattungarna som jag tyvärr int har bild på nu men jag fixar det tills imorron!
De tyckte att de var jättegulliga iaf!

Vi satt sedan på mitt rum och läste högt ur en "intressant" bok om typ Sex och kälek..blev rätt så mkt skratt från mig och Rebecka när killarna läste!



Christoffer och Max at my place!


Me and the funny book!


Rebecka´s and mom´s back!

SEdan sovde Christoffer över här hos mig!
Roligt de!♥♥♥

Hade det jätte roligt med er!
Älskar er! ♥♥♥

Pusspuss!♥♥♥

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0