Don't worry be happy!

Hejj,
Sitter här nu och kom hem för ca en timme sedan, hade nationellt i skolan var lite svåra frågor...inte direkt den matte jag tränat på. :P
Men det gick nog bra ändå.
Det har även hänt en liten tråkig grej idag!
Om ni int har mig på fb så vet ni nog int att jag har en ändrad relationsstatus:(
Jag är singel efter idag...p.g.a att jag har inga känslor kvar:(
Sad but true! ♥
Så så är det för tillfället och jag tror nog jag klarar mig ändå men jag vet int hur han riktigt tog det.
När jag är klar här vid datorn nu så ska jag ta och packa väskan till GötteBörg!:D (Göteborg för er som int förstod)
Ska ta och åka dit med klassen på Torsdag..bara 2 dagar kvar, ska bli härligt att få tänka på annat i nga dagar:D
Ska på liseberg och laserdom bl.a och det kommer bli sjukt skojjigt!, ska ta tåg dit och sedan sova i en skola:P
Hihi...kommer att ha så sjukt kul, med klassen men tyvärr så ska int Evelina med:(
Hon ville int hänga med hon sad sad!

Känns som om att min väska kommer att bli rätt full och helt omöjlig att stänga, men det får ngn hjälpa mig med om det skulle vara så. Allt kommer att flyga ut ur väskan så fort man öppnar den.  :P
Ngn får sitta på den när den ska stängas:P Hihihi..vem vill?
Kommer dö på liseberg...men jag kommer liva upp mig med lite sockervadd! Mummmsigt! :D
Vill haaaaaa nuuu! :D
Nu måste jag avsluta detta inlägg så jag hinner packa innan jag ska ta ocg dra till träningen:)
Kick-och thaiboxning i mitt hjärta! ♥
Pusspuss! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0