Borta var men under valborg!

Hejj,

Har varit borta i ca 3 dagar men det är för att jag har tagit det lungt underr valborg. :P

Men i Söndags var jag hemma nästan hela dagen iallafall och böt en bromsskiva på mammas bil och kolla på hur man böt en stabilisator:P Men det var en sjukt rostig bromsskiva jag böt ut mot en ny fin en! :D

Igår var jag med Pöjken min!
Vi var hemma hos mig och titta på film och hade det mysigt i mitt nya rum:P
Älskar honom så sjukt mkt! :)♥♥♥

Efter att Matthew hade åkt hem så åkte jag, mamma, Jonte och Saga till maj brasan i Lövsta.
Träffade en massa människor jag kände där, på landet känner ju alla varandra!
Men det var jättemysigt när det började bli lite mörkare på kvällen och sedan när fyverkeriet började:D


Början av kvällen! Inte så mörkt där då men det kom senare! :P

Inte världens bästa kvalité på fyverkeri bilderna.



Ja..det var nga av bilderna från Valborgs kvällen:P

Hihi...Idag fyller min mamma år!
Så ett stort GATTIZ till dig mamma! :D
Hon fick en grön ugnsform av mig och en brödpensel.
Men hon fick även frukost på sägen (vilket jag nu förväntar mig när jag fyller:P)


Till mammsen! ♥♥♥


Nu ska jag ta mig en dusch innan man ska plugga mera på historie provet man hade glömmt bort:( Vill absolut int åka till skolan imorron!
Har även nationellt i matte vilket jag känner att jag kommer faila på...vill int sänka mitt betyg i matte...vill ha kvar mitt MVG till betygsättnigen!
Så jag sitter här och är sjukt nervös inför det provet:(:(:(:(

Pusspuss! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0