Ännu en dag i mitt ointressanta liv!

Hejjhopp!

Kom hem för ca 1H 30min sedan från Tierp, var på möte som varje måndag:P

Men iallafall...hade skola idag..boring, utom engelskan, den var rätt så rolig(Evelina och Rebecka fattar vf) Jag råkade kalla min lärare för fel namn...han blev ju inte direkt glad:P
hihi..roligt va det iallafall, eller Rebecka och Evelina tyckte att det var roligt!
Vi fick även veta vad vi har fått för resultat på nationella proven i Engelska och min sammanfattning blev ett VG, världigt nöjd:) Väldigt bra tycker jag p.g.a allt som händer så var det väldigt bra:P



Tiden går så jävla fort nu!
Bara typ 2 vekor kvar i skolan nu. skit asså...att lämna klssen nu  känns väldigt hemskt,jag kommer fan grina sjukt mkt på skolavslutningen:( Att lämna dem efter tre år tillsammans. :(

Kommer sakna er! ♥♥♥

Bild från 8an!

Svar på fråga!

Jag hade fått en kommentar på ett tidigare inlägg från igår vad jag menade med dramatik och stök...
Och med det menar jag att jag har haft en så jobbig och stökig tid på sistone och en massa grejer var bara knas.
Så nu har ni fått svar på det!

Pusspuss! ♥

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Vad är de för möten?

2012-05-28 @ 22:04:23
Postat av: mamma

Ungdomsnätverket i tierp!

2012-05-30 @ 07:43:19
Postat av: Hedvig

Vad sjutton är det?

2012-05-30 @ 22:12:18
Postat av: mamma

Nätverket stödjer ungdomar i kris och håller på och drar igång hälsohuset i tierp. Prata med Birgitta (Ronjas syrra) om du vill veta mer hon är ordförande där i föreningen.

2012-05-31 @ 18:33:30

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0