War horse

Hej eller Godmorgon!

Filmen som jag såg igår kväll var sjukt bra(War horse).:P
Men i vissa delar var det rätt hemskt hur de kunde bahandla hästar, fattar int hur vissa människor kan behandla hästar så. :(
Men sen så fanns det vissa behandla dem fantasktiskt. :)
Älskade filmen från början till slut, en film jag verkligen rekomenderar för er som inte har sett den, sjukt bra film!



Hästen är så otroligt fin! :)

Men det finns ju en till fast det är en ponny...Misty!
Saknar henne jättemkt saknar att rida den otroligt söta ponnyn...måste göras när jag kommer tillbaka till Sverige! ♥♥♥


(Arkivbild)

Måste prata med Evelina(http://laoop.tk/) om att vi måste ta en sväng med hästarna ngn dag efter att jag kommit tillbaka, var ett tag sen jag red....saknar att sitta i sadeln:c

Kram Ronja:)♥♥♥


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0