Träning, möte och MAT

Hej,

Har presic ätit våfflor nu när man är helt slut efter träningen.
Hihi..men jag fick en massa beröm av tränaren och att jag har  var grymma front sparkar efter bara tre träningar... :P
Så jag är rätt nöjd nu efter att ha tagit träningarna på riktigt allvar!

Innan träningen var det möten och jag var grymt hungrig men jag hade ju varit till lidl  och köpte yogurt precis innna mötet så jag tog oc åt det innan det andra mötet började:P
man höll sig lite mätt på det iallafall!



Men nu ska jag ta en dusch och sedan gå¨och lägga mig!

Pusspuss!♥

Kommentarer
Postat av: m

Har du koll på vad blomman på bilden heter nu då?

Ja tar man yohghurten med flingor till så står man sig ett tag på det ja, bra!

2012-03-28 @ 08:21:45

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0