Tänkte att jag skulle ha en...



Svarar på alla era frågor!


Kram Ronja! :)


Kommentarer
Postat av: ♥ Evelina ♥ (master of questions)

Eftersom att jag alltid är supergrym och alltid skriver massor av supergrymma frågor i allas frågestunder s ska jag skriva amssor av supergrymma och helknasiga, exotiska och väldigt ekologiska frågor till dej. Fast egentligen borde jag inte göra det för när var du med och frågade i nån av mina frågestunder sist?! :@ Du suger på att fråga saker. Bättra dej, det är du skyldig efter alla dessa supergrymma frågor som jag ska ställa dej nu.



1. Varför har inte du en giraffåsenebebis i garderoben? :o

2. Kan änglar verkligen flyga med så konstiga vingar? :o

3. Kan du visa en bild på din högra stortånagel?!

4. Vilken blogg är den bästa i helaste vidaste största världen? :D (det är laoop.tk va?!)

5. Om du fick börja designa lekstugor, hur skulle då din första design se ut? :D

6. Borde inte dörrhandtag vara varmare? Dom är alltid svinkalla.

7. Det ligger en tröja på mitt golv, kan du ta upp den?

8. Vilken låt hr du haft på hjärnan den senaste veckan?...

9. Har sniglar samma tidsuppfattning som människor?

10. Om man stoppar in fingrarna i ett vägguttag, får man verkligen en stöt då? :/

11. Kan du lägga ut en bild på din & sagas nagelackssamling?!

12. Vad är ditt fullständiga namn? (snälla svara INTE fel på denna fråga.)

13. Är det verkligen helt normalt?

14. hhur mycket kostar två ekologiska bananer på ICA?

15. Skulle du kunna somna under din säng?

16. Kan du lägga upp en bild på ditt rum? :D ♥

17. Är din säng bekväm? Får jag sova i den?

18. Älskar du dessa frågor lika mycket som jag gör? :D ♥

19. Kani nte du försöka sminka ögon på dina ögonlock och lägga upp en bild på det i bloggen? :D

20. Staffordshire Bullterriers är fina hundar, right?

21. Nu är dte fler än 20 frågor, du älskar mej oändligt mycket nu va?! :DDD

22. Har du en nalle/gosedjur? :) Bild?

23. kan du göra en videoblogg där du pratar om hur mycket du älskar mej?! :D ♥

24. Tycker du att det är läskigt att gå på toa hemma hos någon annan?

25. Tycker du att det är läskigt när täcket börjar röra på sej av sej själv helt plötsligt? (hände mej nyss, de va Nova :s)

26. Vad heter hästarnas "kinder"?

27. Vill du rida med mej precis just nu?! :D

28. Kan du fota en bild på din fulaste grimage och lägga ut på bloggen? :D

29. Fungerar drömmfångare på riktigt?

30. För hur många år sedan levde Lillefot?

31. Vem är snyggast i Vampire Diaries? :o

32. Hur många finnar har du i ansiktet just nu? :o

33. varför kan inte alla människor bara dö?

34. Hur såg din "drömmkojja" ut när du var liten?

35. Varför heter det rusningstrafik när bilarna kör som långsammast?

36. Om man kväver en smurf, vad får den då för

färg i ansiktet?

37. Har du en fobi?

38. kan du sova och rapa samtidigt?

39. Vill du ha normala frågor nu?

40. Vad gjorde du igår klockan 7?

41. När somnade du igår?

42. Vem är din idol?

43. Saknar du någon just nu?

44. Vad har du för skostorlek?

45. Vem/vilka är dina beeeeestisaar?!

46. Gillar du pengar?

47. Om dun fick en mijlon kr, skulle du köpa nåt till mej då?

48. Kan du buktala (heter det så?)?

49. Varför heter du Ronja? (men jag vet typ redan det :c fast andra vet kanske inte..)

50. Nu är det bara 50 frågor kvar, sen är det hundra :o Kul eller inte?

51. ska du svara på alla dessa frågor?

52. Lovar du att fråga lika flitigt som jag gör nu i min blogg sen nån gång?

53. Tycker du att dte verkar som att jag har ett liv? :o

54. Gillar du att gå på IKEA?

55. Vilket ord tänker du på precis just nu när du läser meningen "silver är som en pungråttas bebis inna den är född."?

56. Älskar du Justin Bieber?

57. Hur mycket väger din dator?

58. Är det sant att man överlever om man fryser ner sej själv? Måste man inte få syre och mat?

59. Tycker du att dte är kul att läsa om människor man hittat under mossa som levde för typ tusen år sen?

60. Jag har slut på frågor, förlåt, vi nådde inte till 100, bara 60. Hatar du mej nu? :c

2012-03-09 @ 22:45:43
URL: http://laoop.tk

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0