Svar!

Gillar du pengar?-Jaa..måste ta och spara mina pengar till en moppe eller epa!

Om dun fick en mijlon kr, skulle du köpa nåt till mej då?-
Ja..du skulle få nga presenter av moi...men först ska jag ha en moppe eller epa. :P

Kan du buktala (heter det så?)?-
Nej , jag kan inte det.:(

Varför heter du Ronja? (men jag vet typ redan det :c fast andra vet kanske inte..)-
För att min syster som då var fem år föreslog det och mamma och pappa tyckte tydligen om det.

Vem är din idol?-
Jag vet inte riktigt..men jag ser upp till min Syster Birgitta, vill bli en så stark människa som hon...men hon tycker att jag är sjukt stark som klarar detta.

Nu är det bara 50 frågor kvar, sen är det hundra :o Kul eller inte?- Lite jobbigt!

Ska du svara på alla dessa frågor?-Håller på!

Lovar du att fråga lika flitigt som jag gör nu i min blogg sen nån gång?-ska försöka komma på en massa knasiga frågor då ja! :P

Tycker du att det verkar som att jag har ett liv? :o-Nej, du har inget liv...gå och köp ett nytt på lidl!

Gillar du att gå på IKEA?-Ja..det är rätt roligt...men det bästa med IKEA är kladdkakan som man köper innan man går därifrån.

Vilket ord tänker du på precis just nu när du läser meningen "silver är som en pungråttas bebis inna den är född."?-Vaa...det är ordet som direkt kommer upp i min skalle när jag har läst det där.

Älskar du Justin Bieber?- Absolut INTE...tycker inte om honom alls!

Hur mycket väger din dator?- Vet inte..


Är det sant att man överlever om man fryser ner sej själv? Måste man inte få syre och mat?-Nej..eller?:o Jag tror inte det för då skulle man ju kunna återuppliva alla djur som dog ut under istiden. :P

Tycker du att det är kul att läsa om människor man hittat under mossa som levde för typ tusen år sen? Lite...är lite intressant faktiskt men int så mkt, och bilderna är äckliga!

Jag har slut på frågor, förlåt, vi nådde inte till 100, bara 60. Hatar du mej nu? :c-Nej..jag tycker att det är bra att du inte kom på fler! :P

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0