Sjukt massa frågor från en viss människa!

Hej,

Kollade just på kommentarer och då var det en kommentar med 59 frågor!
Vad har du för liv...http://Laoop.tk/ 
Tänkte svara på några av dom och tar resten imorron. :P


Varför har inte du en giraffåsenebebis i garderoben? Vf skulle jag ha det

Kan änglar verkligen flyga med så konstiga vingar? har int en anning

Kan du visa en bild på din högra stortånagel?! nej! 
 
Vilken blogg är den bästa i helaste vidaste största världen? :D (det är laoop.tk va?!)
Det är iallafall en av de intressanta bloggarna jag läser!

Borde inte dörrhandtag vara varmare? Dom är alltid svinkalla! jo det tycker jag...måste gå runt med vantar annars:P

Det ligger en tröja på mitt golv, kan du ta upp den? Om du kommer och tar upp min!

Vilken låt hr du haft på hjärnan den senaste veckan?... She will be loved och The one that got away

Har sniglar samma tidsuppfattning som människor? Tror inte det..vilka konstiga frågor du har!

Om man stoppar in fingrarna i ett vägguttag, får man verkligen en stöt då? :/ har inte testat...men det kan vara sant.

Kan du lägga ut en bild på din & sagas nagelackssamling?! Kan försökafixa det till imorron:)

Vad är ditt fullständiga namn?
Ronja Maria Elisabeth Clarke...eller evelina verision Ronja Obama C-larke Kent

Är det verkligen helt normalt? Jaa..det är helt normalt;)

Hur mycket kostar två ekologiska bananer på ICA? Ska försöka ta reda på det med dig på måndag! :P

Skulle du kunna somna under din säng? Ja, vf inte?

Kan du lägga upp en bild på ditt rum? :D ♥ Kan försöka fa det tills imorron oxå!i

Är din säng bekväm? Får jag sova i den? Den är super mjuk...såklart att du får! Bara att komma hit!

Älskar du dessa frågor lika mycket som jag gör? :D ♥ Jadå.. tidsfördriv om inte annat

Kan inte du försöka sminka ögon på dina ögonlock och lägga upp en bild på det i bloggen? :D kan väl försöka.

Staffordshire Bullterriers är fina hundar, right? De är så söta...som mig! :P

Pöss pöss


Kommentarer
Postat av: ♥ Evelina ♥

Jag är bra på frågor :D

2012-03-10 @ 12:43:21
URL: http://laoop.tk
Postat av: ♥ Evelina ♥

Men det är ju 60 frågor?! :o Jag räknade dom igen för att dubbelkolla :o

2012-03-10 @ 12:45:39
URL: http://laoop.tk

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0