Så sjukt i huvudet kan man inte vara!

Satt och kolla lite på fb nyss och då hade syrran lagt upp en länk om att två forskare hade kommit på att man skulle kunna göra abort efter födseln!!! För att barnet inte hade ngn identitet!

Men en av anledningarna var även att man kan upptäcka en massa sjukdommar efter födseln!

OcH! säger jag man är väl lika mkt värd ändå...kan inte fatta mig på dem.
Att göra abort efter födseln är lika som mord i min tanke.. och i många andras (Förhoppnningsvis).
Kan de int tänka normalt eller?!

Själv så är jag helt emot abort... om det inte är nödvändigt.
Men att göra abort efter födseln är helt absurt...sjukt med andra ord.

Ahh jag blir så sjukt upprörd över att människor kan tänka på det här sättet. Jag mår dåligt av att läsa sådana hemska grejor, hur kan en människa ens tänka på att kunna göra så.

Artikeln som jag har läst hittar ni HÄR!

Jag vill gärna höra era komentarer på det här!

Puss!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0