Om man bara kunde...

Hej,

Idag så har man varit med och hjälpa till med att städa huset.
Jag har även kännat 100kr på attt dubba ur 4 st däck...25kr/däcket, helt okej...var klart på typ 30 min så.:P
Resten av dagen har jag lyssnat på musik och tvättat:P
Hihi..inte den roligaste söndagen men det är helt okey om man kan fixa ihop lite pengar på det.

Men just nu är man lite deppig p.g.a en grej som jag har fått reda på att jag måste göra här i veckan. :(
Inte så glad chey här som det var imorse, men sånt är livet.






En jättebra låt som man lyssnat på flera ggr idag! ♥
Lyssna! :D


Pusspuss! ♥c:

Kommentarer
Postat av: mamma

vad har hänt?

2012-03-18 @ 21:04:47
Postat av: ♥ Evelina ♥

Du måste väl inte göra den där hemska grejen som jag tycker är obeskrivligt hemsk som jag skulle typ dö av pinsamäckelhets sjukdom om jag var tvungen att göra? :c

2012-03-18 @ 21:44:48
URL: http://laoop.tk

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0