Naturhistoriska!

Hej,

Var till Stockholm idag med skolan på naturhistoriskamuseumet!
Var sjukt roligtr med tössarna mina! Evelina(http://Laoop.tk/) Rebecka (http://Beeeckiz.blogg.se/)
Vio hade det roligt med alla gamla prylar..var intressant.:P

Kommer nog bilder senare när jag har snott de från Rebecka när hon har lagt upp de på bloggen sin:)

Skelett, insekter, uppstoppade djur och m.m fick vi titta på och Rebecka tog en bild på varenda säl hon kunde hitta, hihi...hon är totalt besatt medans jag och Evelina fick leta upp de åt henne:P
Var iallafall jätteroligt att åka ruthkana* på en träsäl(återkommer med bild när jag har)

Innan vi åkte hem så fick vi titta på en film i 3D....läskiga dinousarier:(
Hihi..en åt upp  mig:P
Fattar inte hur det kan fungera med sånadära obekväma glasögon som gled av min lilla näsa hela tiden:P



En liten bild på mig från idag! :)
Ser lite miffad ut som vanligt men det gör ju inget alls:P

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: mamma

Jonte har inte släppt nyckelringen ur synhåll sedan han fick den, han tillomed sov med den...

2012-03-17 @ 14:27:13

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0