Nästan klar

Hej,

Nu sitter jag här och försöker med att fixa lite på bloggen med designen... är nästan klar är typ bara att byta färg på bl.a rubriken...tyvärr så vet jag inte hur jag byter förg på den än men det listar jag nog ut som med allt annat jag har fixat här på bloggen min.

Förhoppningsvis så kommer min blogg bli lite roligare att läsa nu när den snart är klarfixad och jag kommer även nu att byta design oftare än förr.
Och jag hoppas att ni nöjer er med det... och om ni har lust så komentera om vad som är bra och dåligt med min blogg så ska jag se om jag kan fixa det som är dåligt eller att göra det som är bra bättre. :)
Och säg även till om ni tycker att det fattas ngt på bloggen.:P



Kram Ronja:)♥

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0