Nagellack!

Hej...Evelina ville ha en bild på mina och sagas nagellack!




Tyvärr så saknas nga som jag int vet vart de är:(
Men de kommer väl fram ngn gång.
Jag blev så intresserad av att måla mina naglar när jag skulle fotta nagellacken så jag tog och måla mina.

Blev kanske inte världens snyggaste naglar men det får duga..



Zhizhi tyckte att de var lite söta iallafall.
Ska nog måla hennes och Sagas naglar senare när det har kommit in igen. :)

Får se vad jag kommer på att göra med deras naglar..kommer bilder senare på deras naglar! :)

Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: ♥ Evelina ♥

jag har typ .. tio nagelack.. varav typ 3 är så gott som slut eller torkade :c GE MEJ DINA NAGELACK!!!!!!!!!! :)

2012-03-11 @ 16:40:59
URL: http://laoop.tk

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0