Kjell med sin skämt

hej,

Sitter här och typ skrattar för mig själv när man tänker på skämten som Kjell drog när vi nyss satt och drack lite gott te. :
Fattar int att jag har börjat dricka te men men.
Haha..skämten var iallafall sjukt roliga, jag kanske berättabloggen fr nga imorron när jag har mer lust att skriva på ör just nu är jag rätt trött och vill bara duscha och sedan ta och titta på en film, och jag har faktiskt redan valt film för kvällen och det blir War Horse... den verkar jättebra men man vet ju int förrän man sett den.:P
Hoppas att den är bra...berättar för er imorron vad jag tyckte om den...

Men ska även fixa klart bloggen helt imorron tänkte jag om jag hinner, eftersom det är min näst sista dag i Norge, eftersom jag åker hem på lördag...Jippi 11h bilresa hem! :P
Blir så himla glad av att sitta i en bil med 6 stycken till. :P
Men jag får leva med det nga gånger...

Hoppas att ni kommer att sova gott för det kommer iallafall jag att göra...Älskar sängarna här...Sover över Saga i våningssängen. :) Är svalt i vårt rum nu xå så då ommer jag att sova ännu bättre, var för varmt i rummet igår kväll...höll på å dö av värmen... :P



Hade tråkigt härom dagen så dåsatt man och klippa och klistra ihop denne bild med mina natur bilder från i sommras/höstas. :)

Kram Ronja:)♥


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0