Inge skidåkning idag

Hej,

Vakna imorse av att Kjell pratade med ngn i telefon rätt så högt men det gör inget, för kl var rätt mkt ändå så det var bra att jag vakna. :P
Sen så ringde Björn och fråga om vi ville hänga med honom och Karl-Axel till Kongsberget och åka skidor, så då fick man kasta i sig frukosten tills dom kom hit och vi åkte iväg till kongsberget:)
Men det blev inget åkande med skidor för när vi kom fram var hälften av backarna av för att en massa ungdomar var där med skolan och skulle typ åka pulka och sådana grejor...Så det var riktigt typsikt! När man äntligen fick en chans att åka skidor igen innan man ska hem till Sverige igen på lördag.

Vägen hem kändes jättelång fast det bara är typ 5 mil tror jag men vi stanna som tur till och köpte en varsin GLASS! Muuuummms! Var så himla glassugen så att det inte var sant!
Så man fick Tacka Björn för att han bjöd oss på glass! :)

När vi kom hem så stannade Karl-Axel hos oss och spelade chicago igen... men jag var bara poängskrivare...:P
Men efter det åkte vi till Kjells kusin som bjöd ss på grillad korv och en massa godsaker...bl.a glass!:D
Så var det flera till från hans släckt där oxå... och jag fick låna en systemkamera och fota med där....sjuktbra var den!Kanske får bilderna som jag tog imorron. :P

Men efter att vi hade sakt tack och hej till dom så åkte vi upp på ett berg eller vad man nu säger och tittade på utsikten.


Rätt så fantastisk utsikt om jag får säga det..... Var rätt så rolit att vara där uppe med alla människor. :)



En bit av den mysiga lilla stugan som vi kollade utsikten vid.



Karl-Axel som jag bad att se glad ut..hans tolkning av glad:P


Den lilla "Grillstugan" :P

Ett riktigt mysigt ställe hade helre viljat hyra den stugan ist för den vi har hyrt nu...men vi hade inte haft så stor nytta av den ändå eftersom vi bara har stugan till att typ äta och sova i men att ha den där utsikten hade ju inte varit helt fel om jag säger så....

Nu när jag har tittat tillbaka på inlähhet s mäsrkte jag att det blev ett rätt så långt inlägg igen...fattar int att ni orkar läsa:P
hihi...men jag ska försöka korta ner mina inlägg lite i framtiden.... men det kommer ta ett tag för mitt tröga huvud att fatta det. :P

Kram Ronja:)

Kommentarer
Postat av: ♥ Evelina ♥

Evelina gilla långa inlägg c:



sv: Tyckeru inte att jag ör tillräckligt smart för det?! :@



LOvar att köpa en till dej när jag blir milllllllliiiiiiiiioooooooooonääääääääär! Påminn mej!

2012-03-01 @ 20:29:25
URL: http://laoop.tk

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0