Hela veckan!

Har inte bloggat så mkt den här veckan och det har hänt lite granna inte för att jag ska berätta allt men jag kan ta lite granna!

I måndags var jag på möte efter skolan för att få ihop en massa på hälsohuset! gick väldigt bra och jag fick en massa att tänka på i nga dagar:P
Hihi...Grupprummet kommer att bli sjukt snyggt om jag får bestämma! :D

I tisdags var jag på innebandytunering med skolan...Var sjukt roligt!
Kom till final men förlorade där med 1-0, väldigt trist!:(
Men man hittade ju en vinst på lunchen där när man drog iväg till ica (I örbyhus)
Där hittade jag och Ida Glassen som jag inte kunnat hitta på flera år!
Den fanns när jagg var liten...det var min favoritglass!
Så jag och Ida var iallafall glada resten av dagen!



I Torsdags(Igår)

Så var jag i skolan och hade fördjupning halva dagen!
För att vi ska till museum nästa vecka i stockholm...jag ska till naturhistoriska!
Så vi läste lite om Dinosaurier...har inte en anning om hur det stavas! :P
Så jag hade det Roligt men Evelina(http://laoop.tk/ ), Rebecka(http://Beeeckiz.blogg.se ) och Älsklingen!
Jätteroligt var det!

Idag var man hemma från skolan för att man hade hittat löss på två av människorna här i huset så nu har jag tvättat håret men ngt äklingt medel! Usschhh! kändes som att matolja i håret!
Junling fick även klippa av mitt hår idag(Jag var faktiktiskt med på det)
Så nu är mitt hår typ till axlarna!
Känns lite konstigt faktiskt...vat sjukt länge sedan jag hade så här kort hår! :P



Det kanske int syns så bra.. men jag hoppas ändå på att ni gillar det!
:P

Är rädd för vilka komentarer man kommer att få imorron på mötet och på måndag i skolan! :S

Kram Ronja:)


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0