Har haft fullt upp!

Hej,

Jag skäms så mkt för att jag int har haft tid med bloggizen:(
Har haft skolarbeten, möten, träningar och en massa annat!
Så därför har jag inte hunnit me bloggen så mkt och jag har även varit extremt tött den senaste veckan:(

Men iallafall så kom jag hem för ca 30 min sedan från "unkan" var jätteroligt med: Min fru Rebecka, min Älsklig Matthew, min broder Falk, min äkta syster Saga, Julia, Chrille och Oscar.
Har inget som jag kallar de tre sista människorna för...måste komma på ngt typ nu åt dem.
Hmmmm.....
Kommer tyvärr inte på ngt:(

Kommer lite bilder imorron från det att jag, Saga, Matthew, Rebecka och Falk var på Pizzan...lite snygga bilder kommer då imorron!

Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Matthew

Älskar DIG <3

2012-03-24 @ 07:31:46
Postat av: ♥ Evelina ♥

Du har inget rätt att kalla Rebecka för din fru?! :@

HOn är min fru och har vart sen första dagen i sjuan, skaffa en annan :c

2012-03-24 @ 15:11:02
URL: http://laoop.tk
Postat av: Oscar

Du skulle kunna kalla mig för OC eller ogge? :D

2012-03-25 @ 20:10:55
Postat av: Oscar

Du skulle kunna kalla mig för OC eller ogge? :D

2012-03-25 @ 20:11:33

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0