Flera svar!

Har du en nalle/gosedjur? :) Bild?- Kommer med en massa biler imorron! på allt som är efterfrågat.

Kan du göra en videoblogg där du pratar om hur mycket du älskar mej?!Från Evelina :D ♥
-Kanske det... men du får vara med lilla du!

Tycker du att det är läskigt att gå på toa hemma hos någon annan?
-hahah...beror på!

Tycker du att det är läskigt när täcket börjar röra på sej av sej själv helt plötsligt? (hände mej nyss, de va Nova :s)
-ja det skulle vara lite läskigt

Vad heter hästarnas "kinder"?-
har inte en anning...käcke

Vill du rida med mej precis just nu?! :D
-jaaa!

Kan du fota en bild på din fulaste grimage och lägga ut på bloggen? :D
-kanske det om jag har lust

Fungerar drömmfångare på riktigt?-
Har trott det hela mitt liv och gör det nu med så ja!

För hur många år sedan levde Lillefot?-
för ca 69 miljoner år sedan

Vem är snyggast i Vampire Diaries? :o-
Damon Salvatore

Hur många finnar har du i ansiktet just nu? :o -
Ehh tussen typ

Varför kan inte alla människor bara dö?-
För att ngn måste lixom göra typ sammma sak som hitler fast int bara på judar...fast det var hemskt!

Hur såg din "drömmkojja" ut när du var liten?-
Blå, jättehögt upp i ett träd...med tv och en jättemysig lila soffa... och en massa godizz! men jag ville oxå ha gröna tapeter.

Om man kväver en smurf, vad får den då för
färg i ansiktet?- Hoppas på gul för det skulle vara jättegulligt!

Har du en fobi?-
Jag är sjukt rädd för att bli instängd ngn stans själv...blev det efter att ha blivit instängd i en hiss när jag var liten:(

kan du sova och rapa samtidigt?-
Om Biggan(Syrran)kan så kan nog jag. !

Vill du ha normala frågor nu?-
Skulle int sitta helt fel

Vad gjorde du igår klockan 7?-
åt frukost

När somnade du igår?-
Halv 12 kanske

Saknar du någon just nu?-
Jaaadå...finns ingen jobbigare känsla!

Vad har du för skostorlek?-
37 typ

Vem/vilka är dina beeeeestisaar?!-
Evelina, Rebecka och Falk

Kram Ronja:)

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0