Fikat för en hel vecka

Hej,

Här sitter jag nu framför datorn och är helt proppmätt såhär innan middagen(Blir sen middag idag):P
Har presic kommit hem från Ole och hans familj...sjukt snyggt hus har de.
Men iallafall så fick man jättemkt fika vilket vi har fått hos alla vi har träffat på här i Norge...så nu har jag käkat fika så att det räcker i en till 4 veckor för mig...men det var jättemummsigt fika de har bjudit på.

Har lärt mig lite norka ord nu på kvällen som:

Brus-Läsk
Gulerot-Morot
Glidlås-Dragkjedja
Potatigul-Chips

Hihi...lärde mig av Marte..Jättetrevlig tjej de...jätterolig också.:D
Vi hade det jätteroligt allihopa, iallafall jag...skrattade rätt så mkt jag bara för att jag förstod bara typ hälften av vad de sa, men nu fattar jag mkt bättre vad de säger. :P

En jätterolig dag iallafall!



Är lite sur för att ingen människa vill vare social me mig:c
Very sad...ingen rolig på skype eller msn inte ens ngn på fb vill prata med mig idag...fattar int, har alla dött av ngn konstig anledning medans jag har varit borta...:O
Så det skulle vara snällt om ngn vänlig själ skulle vilja vara social med mig!
:):):):):)

Kram Ronja:)

Kommentarer
Postat av: Mitsuka

Norska är charmigt! :3

2012-03-02 @ 21:06:50
URL: http://mitsuka.webblogg.se/
Postat av: ♥ Evelina ♥

Hej livet. Kommer ud att ha norsk dialekt när du kommer tillbaka :c För i så fall kommer jag att bli galet irriterad och kanske slå dej på näsan :c (inte så hårt) men den är ju känslig.. :c

2012-03-02 @ 23:00:44
URL: http://laoop.tk

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0