Dag 1- Presentera mig själv

Hej!

Jag är en tjej som är född den 11 dec 1996! :)
Jag bor för tillfället i Karlholm men flyttar nog snart tillbaka till Lövsabruk...

Jag är en rätt så sjuk &konstig person om man frågar mig...jag har ju mina idéer om exakt allt:P
Jag har rätt så många vänner som jag litar på till 100% när jag behöver dom som stöd...kan ha det lite tufft ibland jah, men jag överlever oftast iallafall:P 
Jag blir sjukt flumm el hyper när jag dricker cocacola light...tack vare en Rebecka (http://Beeeckiz.blogg.se/) som fick mig att börja dricka det rätt så ofta:P 

Ni som känner  mig hur skulle ni beskriva mig?
 

Vad ska jag mer ska säga om mig utom att jag har en sjukt gullig pojkvän vid namn Matthew och vi har varit tillsammans sedan 16/12-11. Hihi...:) Älskar honom sjukt mkt! ♥
 
Skriver mera om mig i kväll när jag har mera tid för nu ska jag äta och sedan troligtvis umgås med pöjken min♥♥♥

Pusspuss! ♥

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0