Baka liten kaka!

Hej,

Har precis haft besök här av Pervidar och Marit...Och innan de kom så bakade vi bullar och jag gräddade pannkakor.
Mummsigt med pannkakor och hallongrädde!:D
Idag var det var nå konstigt med elen så att säkringen gick typ 3 ggr på typ en timme...väldigt jobbigt tycker jag iallafall:P
Hoppas att ni inte råkar ut för samme problem för det var sjukt jobbigt.

Just ni sitter jag och tittar på när de andra spelar kort...De vill att jag ska vara medd men jag tror int de!
Orkar int tänka på en massa grejor nu, vill bara ta det lugnt och längta tills på måndag då man får träffa alla underbara människor igen!
Sakanr skolan och alla människor där...och Älskling!
Saknar Älskling ngt sjukt mkt!

Kram Ronja:)♥


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0