Tbx!

Halloy!

Nu är jag tbx hos mormor och morfar efter att ha varit i Tierp.
Hände väl inget speciellt där, men på hemvägen möte jag Fanny på bussen så jag satt och prata med henne och i S.linge klev Sofia på så då pratade jag med henne oxå tills jag klev av typ:)

Sitter och väntar på¨att middan ska bli klar så jag kan äta innan jag sticker till stolt och nykter:D
Blir korvstroganof med ris, mummsigt! :P

Kl 17.50 går typ bussen härifrån, hoppas på bra väder, för jag har bara shorts på mig:P
Vill ha strålande solsken, TACK!

Gammalbild på mig:D



Man kan hitta mkt när man kollar lite på Fb!
haha!

Peace♥

Kommentarer
Postat av: Evelanian c:

Hade såå kul igår :) <3

Haha, vad liten du va på bilden :O <3

2012-06-14 @ 17:06:07
URL: http://Laoop.tk

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0