Stolt och nyckter!

Hej sötnosar!

Jag vill berätta att jag hade det så sjukt roligt i onsdags med bästa vännerna!♥
Så sjukt roligt har jag nog inte haft på ett bra tag...så sjukt roligt.:D♥
Och jag dansa med tjejerna jätte mkt och vi åkte typ alla småbarn karuseller:P
Hihi..vi skrattade och hade det hur roligt som helst, tycker jag iallafall att vi hade.
Fan nu inser jag hur mkt jag kommer att sakna mina underbara vänner! ♥

Just nu sitter jag här i soffan och lyssnar på music och har det lite tråkigt:P
Men det blir nog ändring på det vid sju tiden då jag tar bussen till S.linge för att sva hos Biggan inatt! :)
Love to my sister! :D

el
Biggan
Very beautiful! ♥ Love U!

När jag får tag på en snabbare dator hos syster så kommer jag nog ladda upp lite bilder från skolavslutningen, för det går så segt här eftersom jag har ett kast internet just nu! :P

Men jag fick veta igår att de kommer och fixar det på tisdag och då får vi väl hoppas på det!

Solen skiner och jag sitter inne, vf?
Vad tråkig jag är...men jag har faktiskt varit ute på en lång promenad ner till bruket och gick runt där med Saga och Jonte. :)
Sen så har jag även hjälpt mamma med att ta upp en massa skrot från källaren som vi inte ska ha kvar.
Så jag har gjort ngt iallafall!

Peace♥





Kommentarer
Postat av: evevevlina

NYKTER stavas fortfarande inte med C :/

2012-06-15 @ 18:03:53
URL: http://laoop.tk

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0