Rix FM festival+Utbildning

Helloy!

Sittehär och äter potatismos och pannbiff, mummsigt!
Igår
ar jag till Uppsala för att gå en utbilding om att leda studiecirklar, det var rätt så rolig förutom att jag var tvungen att kliva upp kl 6 på morgonen, för vi var tvungna att varai tierp 07.45. :O
Utbildningen gick bra så nu har jag kuskaperna för att leda en studiecirkel. :)

Efter utbildningen vid kl 16.30 gav vi oss ut i regnet för att gå på rix fm festivalen i fyrishov:D
Så sjukt blött det var och jag hade inget paraply:( shits happen!
Men där på senen såg jag bl.a Penetoz och Amanda Fondell:D Men Penetoz var ju bäst med deras Dansa pausa!
Jag såg även dem när jag var på stolt och nykter:D Så sjukt bra!
Kommer bilder från det när jag har lagt in den från mobilen.

Bild på mig och Misty!


Världens underbaraste ponny, du gör mig så glad och lycklig! ♥ ♥ ♥

Imorron börjar jag jobba, tills på torsdag! Så jag ska vara trädgårds arbetare i veclkan som kommer, jag ska sitta på en gräsklippare och hoppas på bra väder:) Kommer säkert att vara jättebra väder bara för att jag ska jobba:P
MEn jag ska även försöka komma igång med tränningen igen, har varit slö i nästan 2 veckor nu och haft ont i knät efter en sne lungkick, men nu är det bättre så jag ska väl kunna köra på nu med kick och thai boxningen. :D

Ja nu ska jag gå och smaka på Sagas goda chokladchrisp!
Kan lägga upp bild ochrecept på den ngn gång, otroligt gott är det iallafall! :D

Peace ♥


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0