Like "fika" in school very much!

Hallojp!

Vaknade hos Evelina, ville absolut int upp men det är jue en av der sista dagarna i skolan så man var väl tvungenc:

Så när första lektionen började förstod jag att det var värt de, att gå upp på morgonen idag!
Vi fick TÅRTA! Ahhh love...fick hallontårta med krokant*
Mummmmmmsigt!  Love skolan today! :D

Vi fick oxå städa skåpen som vi har haft i tre år...om jag säger som så, mitt var ju inte så finns men sen var det rent som jaa...en ekologisk och exotisk tandkräm. 

Jaa..den var jue rätt så dålig jao. :P

Ska lägga upp lite bilder från dagen senare,. troligtvis efter träningen. Som jag ska dra till vid kl 17.30. :)
Imorron blir det väl ngt roligt hoppas att jag kan hitta på ngt med typ Rebecka om hon har tid med mig:3

Mm..men jag ska väl försöka ta migupp för trappen och hämta kameran och sedan lägga in bildena på datorntill och börja med:P 


Pusspuss!
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0