Inget bloggande i helgen

Heej,
 
Jag har en tråkig nyhet till er!
Tyvärr så blir det inget bloggande i helgen för jag ska spendera min midsommar med Älsklingen och hans föräldrar på deras båt! Ska bli sjukt roligt hoppas jag:D♥♥
Men det blir det nog.
Så ni får klara er utan mig tills på Söndag tror jag att det blir:P
Men ni klarar er nog hoppas jag iaf! :D♥♥
 
Men jag kanske fixar ebn gäst blggare för helgen, men det vet jag int än:P
Ska kolla upp det imorron!
 
Ja, nu ska jag kolla på en film, vet int vilken men det ska bli en film iallfall:D
 
En bild på den gulligaste och underbaraste människan på jorden, Älskar dig!
Ute bland blommorna♥♥♥
 

Kommentarer
Postat av: Evelina Ilmonen

Men smartooou! Gör tidsinställda inlägg? Bara och skriva typ en mening och sedan lägga in en bild, det duger ju i nån dag lixom :D

Svar: det är ju bara tråkigt jue! <3 kan inte du gäst blogga lite?
Ronja Clarke

2012-06-21 @ 22:57:43
URL: http://laoop.tk

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0