I Karlholm!

Hej,
 
Är hemma hos mormor och morfar efter en lång dag på gräsklipparen, i stekande sol så jag hoppas att jag blir lite brun nu iallafall :P
Är likblek soim vanligt ja, vill bli brun, Taaack! :c
 
Men iallafall så ska jag väl försöka hitta på ngt med pojken min senare, vilket jag hoppas blir roligt, har saknat honom så sjukt mkt♥♥♥
 
Saknar även mina Bästa vänner!
Evelina och Rebecka..Saknar er jättemkt, måste träffa er snart♥♥♥
 
Alltid vi tre, Allways and forever!♥♥♥
 
 
Har inte träffat er på minst en vecka, fan vad hemskt det känns, känns som om mitt liv passerar revy:c
 
 
 
Ses ikväll bloggen!♥♥♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelinaa

Jag saknar er oxååå :c <3
Jag har inte skrattat så att jag fått ont i magen på jäätte länge känns det som :c <3

Svar: Ska fixa det då, kan kanske vara i nästa vecka? <3
Ronja Clarke

2012-06-20 @ 16:26:38
URL: http://laoop.tk
Postat av: Elin

Hmm.. jag saknar dig, ehhehe.
Måste lekalekaleka i sommar! :) ♥

Svar: Saknar dig med gumman!
Ronja Clarke

2012-06-20 @ 19:43:37
URL: http://eliskadig.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0