Evelina is my bestfriend forever!

Heej!

Vaknade upp brevid Älskling idag, så gullig han är när han sover:3
Hihi...åkte till Tierp för att gå med nga flaggor i ngt nationaldags tåg typ genom Tierp:P Roligt i regnet...
Efter det stack jag till Evelina där jag är kvar än:)
Ska ta och sova här så att ja, kan blogga nu och imorron så måste jag ha mittbena i skolan som ni ser i min nya superduper exotiska och ekologiska header som supërduper fina och exotiska och ekologiska Evelina har gjort! ↑ Hon gjorde även hela den nya designen, uppdatera sidan hundra gånger om ni inte ser den c:

Min mamma är fin :)

Här kommer några superduper fina och exotiska och ekologiska bilder på mej, Misty och Evelina som Evelina har fotat idag med min superduper fina och exotiska och ekologiska systemiskameris XD












And that's it!
Now go and eat somebody, then you can finally be somebody :)


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0