En lång dag!

Heej!

Har precis kollat lite på andra avenyn:P
Var så sjukt trött idag när jag kom hem från mötet, så jag somna på soffan ja:P

Jag jobbade till kl 12 idag tror jag och sedan stack jag till Hälsohuset och hjälpte Biggan med hermsidan till ungdomsnätverket så att den snart blir klar. :)
Jag ska nog jobba lite mera på den imorron, jag är ju faktiskt huvudansvarig för den:P
Sen så var det möte kl 16 där så fick jag åka hem med 18.10 bussen:D

Men jag har ännu en lång dag framför mig imorron:P
För då är det att kliva upp 06.30 och dra till jobbet med 07.58 bussen så jag vid jobbet till 9.
Efter jobbet, jag vet inte när jag slutar imorron men iallafall, så ska jag till Hälsohuset igen och måla litegran och fixa lite små saker. :)
Så jag ska väl vara där tills min träning börjar kl 19.00, sen drar jag hem med 20.10 bussen, så det blir kanske blir lite dåligare med inlägg imorron tyvärr men jag ska försöka få in två stycken som idag, än så länge! :D

En bild på mig!




Ses senare♥

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0