Dålig update? ja jag vet!

Halloy!

Sitter här nu vid morfars dator, ska ta ochg sova här inatt:P
Mitt internEt hemma är fortfarande nere så det är därför jag har Kazz update nu, men det blir väl fixat snart...får nöja mig med ett väldigt segt usb-bredband:P

Sitter även och lyssnar på musik och då hittade jag ju på den här låten igen...väcker så jävla många härliga och mindre härliga minnen♥♥♥


'
Ahhh....ryser nästan!

Jaja,igår så var det skolavslutning, grät gjorde jag oxå:P
Kommer sakna klassen så jävla mkt...men jag får jue en ny klass till hösten, toligtvis många killar eftersom jag ska gå el-och energipogrammet:P
Hihi..men jag får ju med mig troligtvis tre stycken från min gamla klass så det blir nga som jag känner. :D
Like!

Ska på stolt och nyckter imorron! nga fler som ska dit eller? 
Drar dit med bästa vännerna Rebecka, Evelina, Max och Älsklingen min! ♥♥♥
Blir nog sjukt roligt de! :D
 


Pusspuss


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0