Säkerheten framför allt!

Hej,
 
Siter här och funderar på om jag ska se å en film eller bara kolla runt på en massa bloggar resten av kvällen, men jag tror att det blir en film. Och då ska det bli en skräck film har jag bestämt!
 
The human Centipede 2 Så vi får väl se om den är bra. Fick iallfall spy känsla när jag såg ettan, så det är inget att rekomendera, om man int är som jag som älskare skräckfimer hur äkliga de än är:P 
 
 
 
Jag har presic oxå blivit klar med att ha lagt över kopier på mina bilder till en massa cd-skivor(Hare inget usb -minne)ifallatt om min dator skulle kracha helt plötsligt som med min förra, vill int förlora alla mian bilder igen! 
 
 
Jag ska väl ta mig en trappa ner och fixa ngt att äta till filmen!
Ses väl efter filmen skulle jag nog tro om jag int har dött av den eller ngt liknande! :P
 
Kram! :)

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0