En bra helg med Älsklingen min!

Heej!
 
Har inte bloggat i helgen men det är för att jag int haft tid eller ngn dator i närheten av mig:P
 
Men jag kan iallafall börja det här inlägget med att säga att jag har haft en toppen helg med Älsklingen som just nu sitter i en båt ngn stans skulle jag nog tro. :P
Har varit hos honom sedan i lördags, och det har varit en jättemysig helg! :D♥♥♥
Sen inatt så sov isac oxå hos honom så det var skratt typ halva natten, fattade int ens själv vad jag skrattade åt.
Men det var iaf jätteroligt förutom att vi skulle upp tidigt imorse:P
Eftersom de skulle dra ut med båten tills på torsdag så jag blir utan honom i fyra dagar eller mer :(
 
 Bild på Älsklingen och bästa vännen min(Rebecka)!♥♥♥
 
 
 
Nu ska jag sortera en massa bilder på datorn!
 
Kram på er♥♥♥
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0