Död på hög nivå!

Hej,
 
Ligger här i sängen och mår skit rent utsagt!
Håller på att dö och jag menar det, känns som om magen ska ta dö på mig.
Jag har sjukt ont i magen för er som inte förstog de:P
Ahhh, det börja innan jag skulle äta middag hos mormor vid kl 5 och sedan dess har det bara blivit värre:(
Jag kan inte äta och jag kan knappt dricka...vad livet är orättvist ibland!
Jag brukar aldrig bli sjuk, men det ska jag tydligen bli nu, hoppas på att det blir bättre av en natts sömn(om jag kan somna i huvudtaget).
 
 
Men på måndag ska jag vara frisk som en nötkärna minnsan!
För då drar jag och Evelina till Rebecka med hästarna och stannar där tills på torsdag!
Hoppas att det blir sjukt roligt, men det brukar inte bli annat än roligt när man är med dom två:D
 
 
Älskar er tösserna mina!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelinau

Är du inte frisk på måndag så får du knarka i dej en hel del tabletter för med ska du vare sej du har ont eller inte! :D <3

Hehe, Kolla Rebeckas och min haka :o För en gångs skull var du den som sg normal ut Ronja :O <3<3<3

FRISKA PÅ DEJ! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2012-07-14 @ 22:24:00
URL: http://laoop.tk

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0