Dag1- Hur jag är som person

Heej,
 
Jag är väl en rätt så glad och lycklig tjej just nu iallafall:P
Jag är femton år och full av energi och vill hålla igång med sport och annat, just nu håller jag på med kick-och thaiboxning och ridning:D Very funny!
 
Jag älskar att vara med vänner, mina djur, min familj och Älskling såklart!
Men jag tycker även om att vara för mig själv ibland, i min egna lilla värld, jag trivs bra med att vara själv för att tänka. Och ta det lungt!
Men jag är beroende av andra människor, för utan andra människor vet jag inte húr jag hade varit som person.
Jag är en känslig person som kan bli lätt upprörd över små grejer men jag är även starkare än vad andra tror om mig! I mig finns det power för att leva livet! Utan några som helst problem:P
Jag har en bra förmåga att ofta se dat possetiva i allt även om det är ett helvete som väntar mig:D
 
Jag vet inte vad jag mer ska skriva, komentera om det är ngt mer ni vill veta om mig, men tills dess får ni nöja er med detta!
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0