Dag 4- Jag och mn familj

Ja, vad ska jag säga om min familj?

Ja jag kan börjar med att jag har haft skilda föräldrar sedan jag var lite äldre än ett år:(

Min familj består av Mamma(Sylvia), min fem år äldre syster Birgitta, min två år yngre syster  och min åttår yngre bror Jonathan! :D♥

Men i mitt hus bor ju alla de utom min storasyster Birgitta, Hon blir 21 i december  och bor i S.linge med sin sambo. :D
Är det ngn jag kan lita på så är det hon, hon har hjälpt mig med så mkt, hon är en av mina förebilder faktiskt, Syster du är guld värd! ♥♥
Vet inte hur jag ska kunna taccka dig för allt.♥♥

Min syster Saga vet jag int vad jag ska säga om. Hon är väl som alla andra småsystrar, Jobbig och allmänt irriterande... Men ibland kan hon ju faktiskt vara snäll och gullig mot mig:P
Hon är ett bra stöd och hjälper mig med att platta håret när jag inte orkar själv:D♥
Syster min♥
Som har blivit så stor så att hon ska börja åttonde klass i höst:P

Min lillebror är en jättegulig sak:P♥
Han är ungeför hälften så gammal som mig men bara ett huvud kortare än mig, jag är en liten sak jah:P Och vi har även samma skostorlek(Strl 36):P Mini fötter här!
Men iallafall så är han jättegullig och snäll och vill alltid hjälpa till om han inte har ett bad moment just då:P♥

 

Min Mamma, Sylvia som hon då heter:) Är världens bästa mamma och det menar jag, hon finns alltid där när jag behöver prata och hon förstår mig.♥
Hon ställer alltid upp och har nu gett mig möjligheten till ett nytt bättre liv med mina vänner oxå:D Mamma utan dig skulle jag inte vara den jag är idag:DHur jobbigt det än är så finns du där♥ Älskar dig!♥

Till mamma: Jag vet att du inte kommer vara så glad på mig när du ser att jag har laggt upp en bild på dig, men jag vill visa dig för hela världen! :D♥

 

Ja det var väl det jag kan berätta om min familj:P♥

Utom att jag är allmänt konstig,It’s true! :D♥

Love♥

 


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0