Dag 2- Sanningar om mig själv

- Jag har världens seperations ångest, det är så hemskt att skiljas från massa människor eller grejer:(
 
- Jag har en fobi som gör att jag inte kan vara på små utrymmen och absolut inte inlåst, det skrämmer livet ur mig:P
 
- Jag älskar tecknade disney filmer, kan inte sluta älska alla barnfilmer man såg när jag var liten, te.x Lejonkungen!:3
 
- Jag har int träffat min pappa på två år:(
 
- Jag älskar att vara barnslig av mig:P  Det är roligt att vara barnslig ibland:D
 
Kom tyvärr bara på fem stycken, men de var int så intressanta heller men men, om det är ngt mer ni vill veta kommentera så ska jag svara på det i ett annat inlägg:D
 
 
 
Kram

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0