Är nu en högst levande person!

Heeej,
 
idag är jag frisk kan man säga!
Mår iaf mkt bättre än igår och jag kan äta, vilken lycka(Jag som knappt äter ngt i vanliga fall)!
 
Idag ska jag iaf packa väskan för morgondagens äventyr och fram till på torsdag! :D
Har längtat länge nog nu på att få vara med de bästa vännerna i världen!
Vi hittar nog på en massa knas och tokigheter, kommer troligtvis komma bildbomber på alla bloggarna våra! :D
 
Men det känns som om att jag kommer att glömma en massa grejer hemma som jag verkligen kommer att behöva, jag glömmer alltid ngt! Det är så typiskt mig! :P
 
Det ända jag önskar just nu är lite bättre väder:(
Det spöregnar hos mig och snart kommer väl det att åska oxå, skulle inte förvåna mig direkt!
Jag vill ha fint väder nu när vi ska vara hos Rebecka, för hur roligt är det att rida i spöregn?
 
Jag ska iaf avsluta det här inlägget med en bild!
 
 
Kram på er!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelina Ilmonen

SNÄLLA, gör en lista till mej vad jag ska ha med mej (till mej alltså) :c Jag behöver det för jag packar inte för sådana här tillställningar särskilt ofta :O

2012-07-15 @ 14:42:23
URL: http://laoop.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0